Stránka 1 z 2

Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Čt 21.12.2017, 22:35
od Balú
trochu som to tu prehladal ,ale moc som nenasiel , mozno neviem hladat :ramena: , popripade ktory motor je najvhodnejsi,ktory je v pohode,a ktory uplne nahovno :wink: ,uvazujem o G a este spotreba by ma zaujimala ,je mi jasne ,ze to nebude za 10 l :) , pouzival by som to na chatu a do prace ,cize skoro denne (chata je samota pristupna len offroudom a este na riadnych MT...)

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: So 23.12.2017, 13:39
od Sniper
Dle mého je největší držák klasické 3-kilo.
350 už měla problémy s hlavou co já vím, ten větší výkon ji neseděl.
A snobské V8 400CDi už vůbec ne.

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: So 23.12.2017, 18:57
od Potapec
U tý 350td byl problém hlavy s mazacími kanálky a chlazením posledního válce, řešilo se to i v rámci záruky ... Dávali tam v Mercedesu vylepšenou hlavu ...
Výhodou je, že je ten motor snadno záměný za 300td 108kW ...
Co je na 400CDI snobského? Znám pána co ho má od nova, jezdí terén o kterým se mnohým ani nezdá a žádný problém nemá, ale chová se k tomu, tak jak se sluší a patří ...

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: So 23.12.2017, 21:28
od Balú
dakujem, je to zatial v stadiu poškulovania a zberania informacii,pacia sa mi krabicoidne tvary, ako LR pozitiv pozeram po Defovi,ale tie co su v dobrom stave stoja priblizne tolko ako starsie G :wink: a tam je to spracovanie a pohodlie desi inde :wink: ...kamarat ma G ,ale strasi ma spotrebou 16 l ,co sa mi uz zda veru dost ,aj ked moje vylepsene disko2 tiez nieje zrovna 1.9 tdi
ked uz by to malo byt G ,tak urcite z tych starsich rocnikov 90-95 ? kvoli peniazom a tiez tej elektroniky tam nemusi byt vela ,co tak pozeram,tak tych 350tok je napredaj najviac

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Ne 24.12.2017, 8:30
od Sniper
Potapec napsal:Co je na 400CDI snobského?


Už jen to, že si člověk před každou návštěvou servisu musí vyřídit pořádný úvěr. Oproti ostatním motorům M-B nehorázné sumy za servisní zásahy, odchází často pravé turbo. Každý servisák mi ho nedoporučil, i když by správně měli :-)
Jinak je to tahoun, o tom žádná.

Balú: No pokud chceš pořád něco opravovat, tak je LR tou správnou volbou :D Disko I se ještě dá, ale s morem 2.5TD 83kW prostě nejede, jiná naftová alternativa není. DII s pětiválcem 2,5 102kW už jede, ale o to více se sere, DIII je kapitola sama o sobě, to aby za tebou jezdil servisní vůz.
Já měl DI a vcelku spokojenost, každý týden jsem neco opravoval, ale to bylo i dost tím, že předchozí majitelé srali na údržbu a já hodně jezdil, denně přes 100km.
Průjezdnost v terénu dobrá, křížení náprav špičkové, jinak je to taková kovařina, občas dílensky nedotažená do konce.
Zásadní problém je absence nápravových uzávěrek. Vadil mi malý prostor u řidiče, cítl jsem se stísněně.
Na druhou stranu 7-mi místné na kouli 3,5t a přitom kompaktní, do lesa jak dělané.
Výhodou oproti starému G, že je to trvalá 4x4 se třemi diferáky, G to mělo až u novějších modelů ( rok nevím )

Zase za cenu G koupíš ty LR tak 4 :lol: absolutně nechápu, proč má G takovou sběratelskou hodnotu, když na něm není nic extra a kurví se úplně stejně ( a hnije ) jako jiné vozy z té doby. To LR má alespoň dobře řešený rám, který tak moc nehnije a karoserii s hliníku, jenom šasi karoserie je plech a hnijou podlahy a prahy.

Osobně se mi jako G líbí verze Bundeswehru, dlouhá verze, ale dvoudvéř, dělal se i ve fabrice Puch.
Ceny pěkných kousků startují na 200 tis Kč.


Obrázek


Obrázek

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Ne 24.12.2017, 13:05
od Balú
Sniper ,tvoju skusenost s DI som po ocku sledoval a bolo mi ta luto,mal si teda riadnu smolu ,ale aj dobre nervy,lebo kebyze ja surne potrebujem OFF auto kazdy den ako ty ,a ono sa vkuse sralo a mne utekali kvoli tomu ksefty a zdrzovalo to pracu ktora mala byt hotova,asi by som to polial naftou a ritualne zapalil ....
ja uz mam cosi viac ako 6 rokov DII po fejslifte ,je v nej nasypanych hafo € do uprav a vselijakych pevnostnych chobotin ,auto som kupoval na odporucenie znameho ,ktory ho doviezol z nemecka a mal ho chvilu,ale nechcel ho znicit,tak ho posunul dalej ,malo vzdy nadstandartnu staroslivost a udrzbu (aj ma) a ja sa absolutne nemozem stazovat prakticky len pravidelne menim naplne a teraz som po 5tich rokoch vymenil podvozok,lebo uz boli unavene struny...u LR je to vzdy o servise,byvaleho majitela ,bohuzial dobrych aut je minimum a ten zbytok potom robi tu super povest ,co uz :wink:
ono,ja by som ho ani menit nemusel,lebo fakt seka dobrotu a som s nim spokojny, ale viac sa mi pacia tie krabice ako Def a G ,su to klasiky a asi som mal dlho klud,tak vymyslam chujoviny :mrgreen:

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Ne 24.12.2017, 14:31
od petriiik
Sniper napsal:350 už měla problémy s hlavou co já vím, ten větší výkon ji neseděl.

aky vetsi vykon? ved to ma o 8kW menej ako 300TD z ktoreho je ten motor prevrtany, ale je pravda ze s hlavami boli problemy a riesili to aj "zvolavackami" ja mam na mojom takto uz tu novsiu hlavu
Lubo potesim ta, vcera som tahal z GA nejaku vectru a vysiel mi priemer 13l :D ale na tie kratke trasy zdomu do roboty tych 16 je... (ani sam tomu neverim :mrgreen: )

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Ne 24.12.2017, 15:04
od Balú
tebe to zere s vozikom menej ako bez ? tak ho tahaj stale :mrgreen:
keby tych 16 sa tykalo len kratkych cukov a mesta ,to by este slo , som to raci nikdy nemeral ale po meste a do roboty aj ten moj ingot nema od takej spotreby daleko :wink: musime hodit rec :pivo:

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Po 25.12.2017, 7:57
od Ondul
Já třeba s teplotou a hlavou u 350ky neměl problém. Motor měl najeto cca 70 tis po svolavačce,kvuli právě praskajícím hlavám,ale umřel mi na spodku! A přitom jsem zjistil,že dávali v Mercedesu celý polomotor. Nevím,jak v S- kách tyhle motory držely,ale v G asi žádný zázrak!
Je však výhoda záměny ,jak už bylo zmíněno za 300TD OM 603 ,který tam sedí jak prdel na hrnec. Vyšší výkon,ale menší krouťák.Motory jsou na pohled identické.

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Út 26.12.2017, 7:58
od Sniper
Balú: Tak to jsi jeden z mála, co nemá s LR problémy a umí se postarat :wink: Hlavně, ať dobře vybereš.

petriiik: Že bych si to s něčím spletl? :? Já myslel motor 350 TD co má 100kW a 3-kila mají 83kW?

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Út 26.12.2017, 9:47
od Ondul
Ono těch tří litrů bylo víc tipů. Petriik měl na mysli OM 603. Ten má 108 Kw a je stejné konstrukce,jako ta 350TD.

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Út 26.12.2017, 14:56
od Potapec
Ondul napsal:Já třeba s teplotou a hlavou u 350ky neměl problém. Motor měl najeto cca 70 tis po svolavačce,kvuli právě praskajícím hlavám,ale umřel mi na spodku! A přitom jsem zjistil,že dávali v Mercedesu celý polomotor. Nevím,jak v S- kách tyhle motory držely,ale v G asi žádný zázrak!
Je však výhoda záměny ,jak už bylo zmíněno za 300TD OM 603 ,který tam sedí jak prdel na hrnec. Vyšší výkon,ale menší krouťák.Motory jsou na pohled identické.

Ten Martinův taky odešel na klice, "ťukal" už při koupi. Mám za to, že u těch motorů nebyl problém až tak s teplotou - chlazením, ale právě s tím mazáním ...

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Út 26.12.2017, 19:52
od Ondul
Vypadá to tak.

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Po 08.01.2018, 21:07
od lontree
Ondul napsal:Já třeba s teplotou a hlavou u 350ky neměl problém. Motor měl najeto cca 70 tis po svolavačce,kvuli právě praskajícím hlavám,ale umřel mi na spodku! A přitom jsem zjistil,že dávali v Mercedesu celý polomotor. Nevím,jak v S- kách tyhle motory držely,ale v G asi žádný zázrak!
Je však výhoda záměny ,jak už bylo zmíněno za 300TD OM 603 ,který tam sedí jak prdel na hrnec. Vyšší výkon,ale menší krouťák.Motory jsou na pohled identické.


Nevím jestli je to pravda, ale u G měly ty motory prý lépe řešené chlazení....v S-kách praskaly hlavy jak na běžícím páse....nevěřil jsem tomu tak jsem si kdysi jedno S350TD taky koupil...a neminulo mě to. V S-ku to mělo 110kW a když byl ten motor OK jezdilo to solidně, ale pod 11l jsem se dostal jen zřídka. Tak nechci vědět co to žere v tom G :D

Re: Je 350 TD vhodny motor do G ?

Odeslal: Út 13.02.2018, 12:31
od Thomas
Tak já 350 mám a více méně vše co tady chlapi píšou je pravda. Hlavu jsem musel dělat, ale to již po předchozím majiteli, bo se moc pěkně k autům nechoval. Od té doby jezdím 5 let a neměl jsem problém s Géčkem. Chovám se k němu jako člověk, dochlazuju, zahřívám před jízdou, čekám na provozní teplotu a pak mu hulím a jede :-) Spotřebou jsem na dálnici na expedici cca 13 - 15... Po městě 15 a víc, dle nohy.

Začínám mít v životě větší a větší pocit, že neexistují špatné motory, ale špatné chování uživatelů.